Умови оплати турів:
• Рахунок для оплати туру виставляється лише за наявності у Туроператора оригіналу договору з Агентом та після Підтвердження заявки.
• Рахунки надсилаються на електронні адреси Агента, зазначені в Агентському договорі.
*ВАЖЛИВО!
при оплаті рахунку в Призначенні платежу необхідно вказувати ЛИШЕ:
"за послуги згідно рахунку № ___від___" БЕЗ будь-яких інших уточнень.
Якщо формулювання в призначенні платежу буде відрізнятися від вказаного вище, платіж НЕ буде зараховано на замовлення та буде повернуто для уточнення призначення платежу.
• Оригінал рахунку з печаткою буде надіслано Вам у конверті поштою.
• Агенту слід здійснити повну оплату замовленого Турпродукту згідно з виставленим рахунком.
Датою виконання зобов'язань з оплати є дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Туроператора у повному обсязі.
• Усі види платежів за Договором здійснюються у гривні, вартість, зазначена у прайсі в іноземній валюті, перераховується до гривні України за комерційним курсом, встановленим Туроператором на день підтвердження заявки.
• Оплата заявки зараховується за курсом на момент її надходження.
• Якщо до початку туру менше 15 днів, бронювання необхідно сплатити в повному обсязі
• Часткова оплата можлива, якщо до початку туру залишається щонайменше 16 днів і в підтвердженні не зазначено інших умов.
• При частковій оплаті перша частина оплачується протягом дня, в який було підтверждено бронювання у розмірі не менше 30% (якщо бронювання було підверджено після 18:00, допускається сплата на наступний день до 10:00) від загальної вартості (але не менше вартості авіаквитків у складі заявки)
• Повна оплата за заявкою має бути здійснена не пізніше 15 днів до дати початку туру. Друга частина оплачується за комерційним курсом Туроператора, на день виставлення рахунку на доплату (курс може змінюватись як у меншу, так і більшу сторону).
• Рахунок на доплату дійсний протягом одного банківського дня!
• При перерахунку коштів на розрахунковий рахунок туроператора, рекомендуємо Вам здійснювати оплату за кожним виставленим бухгалтерським рахунком окремо. Оплата 2-х і більше рахунків, зазначених в одному платіжному дорученні, призводить до помилкового автоматичного розподілу коштів за заявками.
• Оплата повинна проводитись від одного і того ж юр. або фіз. Оплата однієї заявки від різних юр. або фізичних осіб не допускається.
Правила виставлення рахунків:
• Рахунки виставляються за підтвердженими заявками, з 10:00 до 18:00 у робочі дні.
• У разі підтвердження заявки після 18:00 рахунок буде виставлено наступного банківського дня за поточним курсом.
• Агент має можливість самостійно роздрукувати рахунок на сайті Туроператора в особистому кабінеті з 10:00 до 18:00 у робочі дні.
• Оплата заявки зараховується за курсом на момент її надходження.
Шановні колеги!
У зв'язку з постійною зміною курсу ще раз нагадуємо вам умови оплати турів: Для того, щоб уникнути перевиставлення рахунку у бік збільшення суми, рекомендуємо вам оплачувати заявки в день виставлення рахунку з огляду на банківські годинники.
Порушення правил оплати:У разі несвоєчасної оплати туроператор залишає за собою право: - перерахувати вартість туру в гривні за вищим комерційним курсом, - призупинити доступ до системи он-лайн бронювання туристичного продукту, - анулювати заявку із застосуванням штрафних санкцій відповідно до умов Агентського договору.
Гарантійні листи:
• Гарантійні листи на оплату турів необхідно надсилати на електронну адресу buhgalter@cntr.com.ua або оформлювати в системі ВЧАСНО
• Гарантійні листи приймаються виключно, на фірмовому бланку з підписом керівника, оформлені на зразок «за принципом»: підтвердження заявки сьогодні з вильотом на завтра.
Повернення коштів:
• Повернення коштів здійснюється виключно на розрахунковий рахунок платника, який здійснював оплату.
• Для Юридичних осіб та Фізичних Особ Підприємців: повернення коштів здійснюється на розрахунковий рахунок на підставі листа, оформленого за зразком за підписом керівника.
• Для Фізичних осіб: повернення коштів здійснюється виключно на персональний розрахунковий рахунок фізичної особи будь-якого банку України, на підставі листа від імені платника, оформленого за зразком; з копією національного паспорта (сторінка 1, 2 з актуальною фотографією, реєстрацією); копією довідки про надання ідентифікаційного коду; копією квитанції про оплату турпродукту. Копії всіх документів засвідчуються власником (дата, підпис, згідно з оригіналом копія вірна).
Зразок "Лист на повернення коштів" (юр.особа)
Зразок "Лист на повернення коштів" (фіз.особа)
Повернення коштів проводиться виключно ПІСЛЯ отримання оригіналів документів поштою або через систему ВЧАСНО.
Ми хочемо, щоб оплата турів для вас була максимально зручною та простою. Саме тому ми запровадили нові додаткові правила, які допоможуть оптимізувати цей процес та навіть заощадити гроші!
- Наша компанія надає можливість здійснити платіж за замовлені послуги на підставі виписаного рахунку у терміналах Приват Банку:
Для здійснення платежу необхідно ввести код ЄДРПОУ 30554850 або знайти організацію ПП «Центр оздоровлення» у списку.
У призначенні платежу обов'язково вказувати: «туристичні послуги відповідно до рах.№ ___ від____ за _ПІБ_»
Платіж здійснюється - БЕЗ КОМІСІЇ як у відділеннях ПРИВАТбанку, і через термінали банку.
-Також є можливість оплатити рахунок на замовлення он-лайн, перейшовши за посиланням тут
Під час оплати он-лайн стягується комісія 2,75%, яку оплачує відправник. Суму платежу слід зазначати з урахуванням комісії банку.